Gijsje maakt een Reisje

Op weg

Ik schrijf mijn eerste blogpost vanaf een onverwachte plaats. Ik ben namelijk niet in Nederland en ook zeker nog niet in Australië. Op het moment ben ik op vakantie met papa en mama in Tsjechië, Slowakije en Polen. We hebben al in appartementjes, pensionnetjes, tenten en zelfs bij mensen thuis geslapen op deze reis maar straks gaan we waarschijnlijk gewoon in een hotel logeren.

Dit is echter niet de reis waar ik deze blog voor heb aangemaakt. Mijn grote reis zal zich aan de andere kant van de wereld plaatsvinden en ik vind dat spectaculair genoeg om erover te schrijven. Niet dat ik deze pagina er helemaal voor gekocht heb, (ik kreeg hem van mijn reisorganisatie) maar toch.

Misschien moet ik nu maar iets over de reis zelf gaan vertellen want ik wil niet het gevoel hebben dat ik jullie met valse reclame naar deze blog heb gelokt.

7 september vertrek ik. 7 september is dan ook de enige datum die echt vast ligt. Na een stopover in Singapore vlieg ik door na Sydney waar ik waarschijnlijk een tijdje blijf. Mijn plan is om ongeveer vier maanden in Australië te blijven om te werken. Daarna maak ik een uitstapje naar Nieuw-Zeeland. Als ik er toch ben kan ik net zo goed dat ook van mijn bucketlist strepen. Mijn laatste vier maanden wil ik door zuid-oost Azië reizen. Ik heb wel ongeveer een route in mijn hoofd maar nog niet duidelijk genoeg om hem echt uit te typen en hier te delen.

De reden dat ik dit nu schrijf en niet later wat waarschijnlijk logischer is, is dat ik niet kan slapen. Aangezien ik geen zin heb om mijn autotheorie te leren en mijn gedownloade films wil bewaren voor internetloze tijden in de toekomst leek hier schrijven me wel een goed idee.Ik ben van plan om deze blog goed bij te houden maar ik zal niks garanderen. Op de een of andere manier gaan mijn apparaten altijd kapot of raak ik ze kwijt dus dan wordt schrijven nogal moeilijk.

Mijn volgende post schrijf ik denk ik vanuit Australië, zoals het hoort. Tot dan!

Reacties

Reacties

ingrid

Alvast even gekeken om te zien of je al wat geschreven had :-) en ja hoor er staat wat! Ben heel benieuwd naar het vervolg. Goeie reis en slaap lekker deze laatste nacht in je eigen bed :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active